پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

من مردم از تبار واژه های بی تکرار...

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ

من مردَم از تبار واژه های بی تکرار...
گاهی آنچنان گنگم مثل جدولهای جایزه دار که فقط حرفه ای ها مرا می فهمند و موفق به حل آن می شوند..
درست است آنچنان غرق غرورم که محبت‌هایم را ابراز نمی کنم...
ولی تو زنی از تبار واژهای تکراری...
گاهی آنچنان نازک برخورد می‌کنی که زود از هم گسسته می شوی...
که فقط مردهای با احساس درک می‌کنند و افکار گسسته‌ات را به آغوش می‌کشند... 
درست است که همیشه ابراز می‌کنی محبتهایت را و ترسیم می‌کنی عشق را با واژه هایت...
من یک مردم تورا ضعیف می‌نامم ولی برجستگی‌هایت مرا در هم می‌شکند و تو غرور مرا می‌شکنی،با اینکه بجزغرور در من چیزی نیست...
 
خط خطی های ساعت24
"پیچگاژ کریمزاده"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
پیچگاژ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی