پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

ترانه (1)

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ


مثل غم انگیزترین اوج دیدار بعد رفتنت پیر شدم 
از تو زندگیم سیر شدم
تو نیایی یا بیای،که دگر در زندگی حالی نیست
میخواستی که نروی،حال که رفتی خوش باش 
بگذار من در این بی حوصله گی مدفون شم 
از من و این زندگی دوری کن 
خودرا ببر از من دورش کن
بگذار که من در این بی تو بودن ها گم شم

پیچگاژ"علی کریمزاده | Pichgazh پیچگاژ

پ.ن:قسمتی از یک سروده نیمه تمام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
پیچگاژ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی