پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

پیچگاژ کریمزداه

قدرت نوشتنم را بالا می برم نه قدرتم را...

مادر

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

مادر جمله نیست که آن را با قلمم برقصانم...

مادر شعر نیست که آن را بـسرایم...

مادر آهنگ نیست که آن را بنوازم...

مادر فیلم نیست که آن را بازی کنم...

مادر مجسمه نیست که آن را بسازم..

مادرنقاشی نیست که آن را نقش کنم..

مادرعطر نیست که آن را از گل  استخراج کنم

مادر الماس نیست که آن را از دِل خاک بیرون کِشم

مادر زندگی نیست که زندگیش کنم

.....


مـــــــــادر

تو چیستی،کیستی،...

 که هیچگونه نمیتوانم معنایت کنم


پیچگاژ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
پیچگاژ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی